abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_351127
Vanavond de eerste thuiswedstrijd van de nummer 2 van Nederland (Heerenveen dus ).
Zal er een revanche van de blamage van vorige week inzitten, of zal het weer een kansloze nederlaag worden? Ik hoop iig op een mooie sfeer in het Abe Lenstra Stadion. Als jullie me zoeken, ik zit achter de goal, aan de rechterkant vanf TV gezien 8)
pi_351145
Go Heereveen!
Laat ons vanavond genieten!!!!!!!!!!!!!
pi_351427
De eerste helf is net afgelopen en ik moet zeggen dat ik heb zitten te genieten van het spel van Heerenveen. Ik vond ze sterk spelen en als ze ook zo uit de kleedkamer komen dan kon het nog wel eens een leuke avond worden
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
  woensdag 20 september 2000 @ 21:54:58 #4
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_351443
En wie staat er voor? Juist Valencia t is wat je een leuke avond vind
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_351531
quote:
Op 20 september 2000 21:54 schreef Machiel het volgende:
En wie staat er voor? Juist Valencia t is wat je een leuke avond vind
Beter lezen, er stond het KON nog wel eens een leuke avond worden
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
  woensdag 20 september 2000 @ 23:43:20 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_351697
Ja dat zeg je nu
pi_352115
Tja, weer een nederlaag. Maar de jongens konden met opgeheven hoofd het veld verlaten. Net even de video teruggezien. Één kans, één goal voor Valencia. Helaas een buitenspelgoal voor Lurling. Hij stond echt met zijn VOET voorbij Djukic. Ongelofelijk dat die grens dat zag Maar wat een sfeertje hé mensen??? Zelfs toen we achter stonden bleef men zingen. Nou, dat gebeurt helaas bijna nooit in het Abe Lenstra Stadion...

Ik heb hoop voor de thuiswedstrijden tegen Piraeus en Lyon. Met deze instelling moeten er zeker nog punten te pakken zijn!

WE ZIJN DE SUPER SUPER FRIEZEN,
EN WE ZIJN VOOR NIEMAND BANG.
WE ZIJN DE SUPER SUPER FRIEZEN,
EN WE ZIJN VOOR NIEMAND BANG.

SUPER SUPER FRIEZEEEEEEEN,
JAAAAAAAAALALALALALAAAAAA
LALALALAAAAALALALALAAAAAA
ETC.

[Dit bericht is gewijzigd door MaxPower op 21-09-2000 02:23]

vrijdag 22 september 2000 @ 15:35:31 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_355024
Ze hoeven zich idd niet te schamen ofzo, ik heb alleen niet het idee dat Valencia met volle oorlogs sterkte aantrad. Dat hadden ze beter niet kunnen doen dus maar helaas die grensrechter had ijzeren rinusogen
pi_366518
Gisteren ook weer klop voor de SUPER friezen.
Dat wordt een kort CL avontuur.

Want een lompe paarse shirts zeg het leek Barca wel

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_369533
quote:
Op 28 september 2000 14:19 schreef Zuurtje het volgende:
Want een lompe paarse shirts zeg het leek Barca wel
Ben ik niet met je eens, maar je hoeft er maar 2x per jaar tegenaan te kijken. Willem II en Graafschap uit, verder kunnen ze altijd het thuisshirt aan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')